Gelagat Oyen Suka Round Kampung Cvri Tumpuan Ramai. “Selamber Je Naik Moto”

Join Telegram Islam Itu Sempurna Di Bawah

Telegram

Gelagat Oyen Suka Round Kampung Cvri Tumpuan Ramai. “Selamber Je Naik Moto”

Kucing sememangnya merupakan haiwan peliharaan yang paling disayangi oleh manusia. Kawan rapat yang membuatkan kita tidak pernah bosan dengan mereka. Karenah mereka yang memang tidak terjangka itu membuatkan sesiapa juga tercuit hati.

Selalunya si bulus ini menjadi kesayangan kepada penggemar kucing yang memang suka melihat kucing dan memelihara kucing sebagai teman bercakap dan tidak kesunyian bila berseorangan.

Sebuah rakaman video telah tu lar di laman me dia instgram apabila video tersebut memaparkan video kucing yang sangat rapat dengan pemiliknya iaitu “bff” nya sehingga setiap pagi pemilik kucing itu akan membawanya bersiar-siar sekeliling kampung menaiki motorsikal.

Sehingga kini rakaman tersebut telah ditonton dan dikongsi oleh ramai netizen yang suka melihat kucing itu yang duduk di atas bahu pemiliknya sambil dibawa bersiar-siar sekeliling kampung. Suka nampak kucing itu seperti dah terbiasa dibawa berjalan-jalan.

Menjengah ke ruangan komen pula, ramai yang cembvru melihat kucing yang menjadi “bff” kepada pemiliknya itu selalu dibawa bersiar-siar.

Komen Netizen:

Sumber sinarv1raI

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak BicaraKini tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BicaraKini juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*