M4ki Dan Pvkul Anak Dalam Bas, Wanita Ini Dik3cam Tervk

Join Telegram Islam Itu Sempurna Di Bawah

Telegram

M4ki Dan Pvkul Anak Dalam Bas, Wanita Ini Dik3cam Tervk

Baru-baru ini tuIar di apliksi TkTk, beberapa hantaran vide0 oleh se0rang pengguna yang dikenali sebagai Qissy telah berk0ngsi keadaan kec0h yang berlaku di dalam sebuah bas ekspres.

Menerusi vide0 tersebut, gadis yang juga merupakan salah se0rang penumpang bas tersebut teIah berjaya merakam situasi itu selepas berasa tidak senang hati mendengar se0rang ibu yang seIamba menyvmp4h seranah anaknya.

MaIah, dia turut mendakwa terdengar wanita itu memvkuI anak dan mengeIuh anaknya itu menyusahkannya apabila meng4du mahu membu4ng air besar.

Video

Suara makcik tu je bising sepanjang jaIan. Tak habis-habis sump4h serana anak dia.

SusuIan itu, mujur se0rang lagi penumpang bas telah bertind4k Iantang dengan menegur wanita tersebut dan mahu melap0rkan kejdian kepada p0 lis jika dia terus memu kuI anak.

Lepas pakcik p0 lis ni tegur terus cakap baik-baik dengan anak dia ye siap guna “sayang”.

Video

Meninjau di ruangan k0men, rata-rata netizen turut menge c4m tind4kan wanita itu dan berharap agar dia terus sabar meIa yan kerenah anak-anak.

Macam mana dia b0leh buat macam tu depan 0rang ramai d0h… – Netizen.

“Kadang akak ni jadi macam ni sebab tak ada m0ral supp0rt dari suami, semua dia urus, dia burn 0ut tu,” tulis se0rang pengguna TkTk.

SUMBER : TikTok / beautifulnara

PERHATIAN: Pihak BicaraKini tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*