Kucing Mend3rita Perut Besar Berisi N4nah. “Dipercayai Jadi M4ngsa Kek3j4man Manusia Yang Tak Bertanggungjawab

Join Telegram Islam Itu Sempurna Di Bawah

Telegram

Kucing Mend3rita Perut Besar Berisi N4nah. “Dipercayai Jadi M4ngsa Kek3j4man Manusia Yang Tak Bertanggungjawab

Kucing seringkali menjadi pilihan sebagai haiwan peliharaan kesayangan kerana sifatnya yang jinak dan telatah mereka yang comel lalu mampu menambat hati sesiapa sahaja. Namun, masih ada individu yang tidak bertanggungjawab dan sanggup melakukan kek3jaman kepada haiwan ini.

Tindakan yang dibuat langsung tidak berhati perut dan seolah-olah mengab4ikan fakta bahawa si bulu juga mempunyai perasaan seperti makhluk berny4wa yang lain. Dalam satu video yang tvlar di media sosial beberapa hari lepas menunjukkan seekor kucing berwarna putih bertompok oren mengalami masalah perut yang membesar hingga kelihatan meng3rikan.

Lebih memilukan, haiwan berkenaan juga dilihat mengalami kesukaran untuk berjalan. Pada awalnya, tiada sesiapa pun tahu punca yang menyebabkannya mend3rita sedemikian rupa.

3 d3s pelv.ru di dalam perutnya

Kucing ini diselamatkan oleh pemilik pusat perlindungan haiwan iaitu dikenali sebagai Rumah Singgah Clow. Di pusat perlindungan ini, mereka telah membuka dana untuk membantu kucing betina ini mendapatkan rawatan selanjutnya.

Apabila dibawa bertemu pakar, barulah mereka mengetahui bahawa perut kucing ini dipenuhi n4nah, did4kwa dit3mbak oleh individu tidak bertanggungjawab dipercayai menggunakan sen4pang angin. Kucing ini akhirnya berjaya diselamatkan melalui pemb3dahan.

Ketika n4nah dikeluarkan daripada perutnya, doktor turut menemui 3 butir pelu.ru yang dikesan lebih awal melalui imbasan x-ray.

Pelu .ru yang masuk dalam perutnya

Selepas pend3ritaannya hilang, khabarnya kucing comel ini bakal dijaga oleh seorang individu yang baik hati. Bagaimanapun, si comel ini hanya akan bertemu dengan tuan baharunya selepas tempoh rawatannya berakhir.

Menjengah diruangan komen, rata-rata warganet melahirkan rasa syukur kerana pend3ritaan si bulu comel ini berakhir. Mereka juga tidak menyangka ada manusia yang terg4mak melakukan tindakan k3jam sedemikian dan sanggup melayan haiwan ini sebegitu rupa.

Sumber: MYMEDIAMAYA

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*