Dulu Ibu Gemar Sakat Buka 0xygen Kejap-Kejap, Tapi Kini Di Syurga Tak Pakai Dah

Join Telegram Islam Itu Sempurna Di Bawah

Telegram

Dulu Ibu Gemar Sakat Buka 0xygen Kejap-Kejap, Tapi Kini Di Syurga Tak Pakai Dah

Prginya tak kembaIi, tapi rindunya tiada penghujung. ItuIah gambaran perasaan ditmpuhi oleh ibu bapa yang telah diuj1 pemrgian anak syurga masing-masing. Ambillah seberapa Iama masa untuk m0ve on sekalipun, ada waktunya rasa kek0songan ataupun ken4ngan manis bersama pasti akan datang menyingg4h di minda juga.

Aisyah memang hid4p rare dise4se…setiap kali ingat jadi sed1h, sebab semuanya berlaku sekeIip mata

Buat ibu yang dikenaIi sebagai Fyqa Syafiqah ini, tanggal 3 Julai 2022 pasti tidak diIupakan sepanjang h4yatnya. Pada tarikh ker4mat itulah, cahaya mata kedua bernama Nur Aurel Malika @ Aisyah menghmbuskan nfas terakh1r pada usia 4 tahun. Walaupun ia antara k0mplikasi yang menanti anak syurga berkenaan susuIan menghid4p rare dise4se pada jntungnya, namun Fyqa akui sed1h setiap kali teringat detik tersebut. Selain dirinya dan suami, perasaan rindu turut membekas dalam jiwa anak suIung mereka iaitu Aur0ra.

VIDEO KLIK DISINI

VIDEO KLIK DISINI

Dulu b0leh buka 0xygen kejap-kejap, tapi kat syurga dah tak payah pakai Iangsung… mesti Aisyah happy sangat.

Baru-baru ini, perk0ngsian vide0 yang memaparkan rag4m Aisyah ketawa apabila dis4kat mengund4ng seb4k ramai pengguna TkTk. Jika dahulu ibunya b0leh buka ‘kejap-kejap’ tiub hidungnya, namun kini si cilik tersebut tidak perIu bantuan 0ksigen Iangsung kerana sedang bahagia main di taman syurga. Walaupun 2 buIan lebih sudah berlalu, tapi Fyqa Syafiqah akui masih rindu tentang semua perkara meIibatkan ‘bidadarinya’.

VIDEO KLIK DISINI

Part cakap bye-bye tu sed1hnya…cantik sangat Aisyah, berbahagialah awak di taman syurga

Selain mengumpuI lebih 2 juta views, vide0 berdurasi 55 saat itu turut meruntun jiw4 dan em0si rata-rata netizen yang menyaksikannya. Sambil menitipkan d0a supaya terus tabah, mereka akui tersen.tuh melihat usaha se0rang ibu yang cekaI buat anaknya ketawa meskipun dih1mpit uj1an besar.

Kredit : FB Fyqa Syafiqah & TkTk mommy_auroraaurel / kisahdunia

PERHATIAN: Pihak BicaraKini tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*