Azlee Senario Mohon Doa Peminat, Susah hati tengok isteri s4kit

Join Telegram Islam Itu Sempurna Di Bawah

Telegram

Azlee Senario Mohon Doa Peminat, Susah hati tengok isteri s4kit

PELAWAK Azlee Senario meluahkan keb1mbangan mengenai keadaan isterinya iaitu Aslinda Ayob yang kini berada dalam keadaan kurang sihat serta demam sejak lima hari lalu.

Azlee atau nama sebenarnya Mohd Azlee Jaafar berkata, isterinya terl4ntar sak1t dan tidak mampu untuk melakukan sebarang kerja harian di rumah.

“Saya minta kepada semua rakyat Malaysia mendoakan agar isteri saya kembali sembuh seperti sedia kala.

“Sebenarnya saya terkejvt kerana mulanya dia hanya kata demam biasa, sepanjang lima hari saya hanya beri dia ubat sahaja dan hari ini saya mengambil keputusan untuk bawa berjumpa doktor kerana risau melihat keadaannya.

“Doktor sudah mengambil uj1an dar4h dan kena tunggu keputusan dalam beberapa hari lagi, saya harap sangat bukan penyakt yang berbah4ya,” kata Azlee kepada mStar.

Sumber : mStar

PERHATIAN: Pihak BicaraKini tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*