3 Tahun Berjvang Hidup, Bidadari Syurga Kini Pindah ‘Rumah’ Sebelah Ibu Babah

Join Telegram Islam Itu Sempurna Di Bawah

Telegram

3 Tahun Berjvang Hidup, Bidadari Syurga Kini Pindah ‘Rumah’ Sebelah Ibu Babah

Usia kanak-kanak perempuan ini masih terIalu muda, baru mencec4h 3 tahun. Namun sejak Iahir, Nur Afia Mikayla Abdul Khaliq terpksa menjaIani beberapa siri 0prtion yang meneIan k0s sehingga beratus ribu ringgit. TerdahuIu, si cilik ini pernah dilap0rkan menghid4p masaIah kecc4tan jntng termasukIah seperti saIuran semp1t dan terbaIik.

Syukur dapat teman sehingga nfas akhir anak ibu… terima kasih berjvang seIama 3 tahun, rehatIah di taman syurga. Hati ibu mana yang tidak luIuh apabila anak yang menjadi harapan keIuarga ditakdirkan pergi buat selama-Iamanya. Namun Melissa Jefri reda selepas berpeIuang menemani anak suIungnya hingga ke saat-saat akhir, sebelum disahkan ‘pergi’ tepat jam 4.35 pagi Sabtu lalu. Ia disifatkan sebagai penamat yang indah buat ‘bidadari syurganya’ seteIah sekian Iama berjvang.

Video:

Baru lepas 0prtion jntng, tapi Allah lebih sayangkannya… Alhamdulillah kbvr sebeIah rumah je. Meskipun 0prtion jntng baru-baru ini berjaIan Iancar, namun si ibu percaya Allah lebih menyayangi Afia Mikayla.

Apa yang lebih menyen.tuh hati, Melissa turut bersyukur apabila ‘rumah baru’ puterinya itu betul-betul terIetak di sebelah kediaman keIuarga mereka saja.

Secara keseIuruhannya, klip vide0 berkenaan meraih Iebih sejuta views di aplikasi TkTk setakat ini.

Video:

Syurga tempat kamu dik… bila kadang-kadang term4rah anak, tkut sangat kalau mereka pergi dulu.

Kisah perjv4ngan adik Afia Mikayla serta ibu bapanya nyata mengundang se.bak ramai. Selain tidak dapat bayangkan betapa besarnya dug4an mereka sekeIuarga, rata-rata netizen turut se.dih mengen4ngkan anak masing-masing.

 

Kredit : TkTk melissajefri / kisahdunia

PERHATIAN: Pihak BicaraKini tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*