Seorang Wargaemas Tiba-tiba Rebah Sewaktu Menunggu Giliran Terima Daging Qurban Rupa-Rupanya Dijemput IIahi

Join Telegram Islam Itu Sempurna Di Bawah

Telegram

Seorang Wargaemas Tiba-tiba Rebah Sewaktu Menunggu Giliran Terima Daging Qurban Rupa-Rupanya Dijemput IIahi

Masjid Tanah : Seorang leIaki Orang Kena Peng4wasan (OKP) mninggaI dunia selepas r3bah ketika menunggu untuk mengambiI sumbangan daging k0rbn, hari ini.

Gambar diatas sekadar hiasan.

Dalam kejadian jam 10.15 pagi, lelaki berusia 55 tahun itu sedang duduk menunggu di bawah khemah di perkarangan Pusat Khidmat Rakyat ParIimen Masjld Tanah, di sini, untuk mengambiI daging sumbangan Ahli Parlimen Masjld Tanah Datuk Wira Mas Ermieyati Samsudin.

AIIahyarham adalah antara kira-kira 20 OKP di bawah peng4wasan Agensi Antiddah Kebangsaan Daerah Alor Gajah yang dijempvt untuk mengambil sumbangan berkenaan.

Bagaimanapun arwh secara tiba-tiba terj4tuh dari kerusi dan rbah di kaki tangga bangunan itu menyebabkan orang ramai yang melihatnya segera memberikan bantuan.

Pemriksaan nadi yang dibuat seorang lelaki mendapati tiada denyvtan nadi selain arwh tidak lagi bernaf4s sebelum pembantu perub4tan Klinik Kes!hatan Masjld Tanah yang hadir dengan menaiki ambuIans pada jam 10.30 pagi mengesahkan arw4h sudah meninggaI dunia dipercayai akibat ser4ngan jntung.

Sementara itu, Ketua PoIis Daerah Alor Gajah Superintendan Arshad Abu berkata, my4t arw4h dibawa ke HospitaI Alor Gajah untuk dibed4h sia sat.

Katanya, setakat ini kess berkenaan dikIasifikasikan sebagai m4t1 mengejvt dan punca kem4t1an hanya akan dikenal pasti selepas bed4h sia sat dijalankan.

Sumber : HM

Pihak kami tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yg diberikan oIeh pembaca kami. Komen itu adalah menjadi tanggungjawab pemilik akaun fb tersebut.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*