Kaki Pancing M4vt Dig1Iis, Pemandu TreIer Larikan Diri

Join Telegram Islam Itu Sempurna Di Bawah

Telegram

Kaki Pancing M4vt Dig1Iis, Pemandu TreIer Larikan Diri

MACHANG – Seorang pemancing ma vt selepas motosikal yang ditunggangnya dir3m pvh sebelum digi1is sebuah treler yang kemudian terus mela rikan diri dalam kejadian di Kilometer 3 Jalan Machang-Pasir Puteh di sini semalam.

Dalam keja dian kira-kira pukul 8.45 malam itu, mgsa, Ahmad Zarriq Ahmad Zulkhairee, 24, mening gal dvnia di lokasi kejadian selepas mengalami kecede raan p4 rah pada bahagian kepa1a dan ang gota badan.

Ketua Jabatan Siasa tan dan Penguatkuasaan Trafik Kelantan, Superintendan Shuhaimi Jusoh berkata, siasa tan awal mendapati, mgsa menunggang motosikal jenis Honda Wave sedang dalam perjalanan pulang ke rumahnya di Machang selepas memancing di Pasir Puteh.

Menurutnya, semasa tiba di lo kasi keja dian, sebuah treler dari arah bertentangan dipercayai hilang kawalan sebelum merem puh motosikal yang ditunggang mgsa.

“Insden itu menyebabkan mgsa digi1is dan dise ret tre1er berkenaan sebelum mening gal dunia di lokasi kejadian.

“Pemandu treler terbabit bagaimanapun telah mela rikan diri selepas kemala ngan tersebut. Po1is sedang mengesan pemandu dan treler yang terli bat dalam na has tersebut,” katanya dalam satu kenyataan hari ini.

Menurut Shuhaimi, sehubungan itu, po1is meminta kerjasama orang ramai yang mengetahui atau melihat keja dian itu agar tampil untuk membantu siasa tan.

Katanya, orang ramai yang mempunyai sebarang maklumat mengenai kemala ngan itu boleh menghubungi Pegawai Penyiasat Trafik Ibu Pejabat Po1is Daerah Machang, Inspektor Nur Nazifah Bakhori di talian 019-963 4528.

Sumber: KOSMO! ONLINE

PERHATIAN: Pihak BicaraKini tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*