Kemeriah Hari Raya Bertukar C3mas, Tr4g3di Raya Pertama Wanita Rebah Dig1git Lipan

Join Telegram Islam Itu Sempurna Di Bawah

Telegram

Kemeriah Hari Raya Bertukar C3mas, Tr4g3di Raya Pertama Wanita Rebah Dig1git Lipan

PETALING JAYA – Kemeriahan sambutan Hari Raya Aidilfitri buat sebuah keluarga di Johor berakhir dengan tragdi apabila salah seorang daripada mereka re bah digi git lipan, semalam.

Menerusi satu klip video yang dimuat di laman sosi al dipercayai abang mgsa, memaparkan de tik ce mas yang menimpa adik perempuannya itu.

Lebih merisaukan, video berdurasi 20 saat itu turut menunjukkan keadaan mgsa yang lemah sehigga tidak sedarkan diri ketika dike jarkan ke hospital.

Bagaimanapun, satu perkongsian berbeza yang dimuat naik di laman sosi al yang sama hari ini memaklumkan bahawa mgsa kini dalam keadaan stabil.

“Selepas satu jam setengah dirawat. Alhamdullilah,” katanya.

Meninjau ke ruangan komen mendapati orang ramai meluahkan rasa simpati serta mendoakan agar wanita berkenaan sembuh dengan segera.

Komen Netizen:

“Ingat geng tak semua orang anti bodi sama, ade yang kuat ade yang tak. Semoga di permudahkan urusanya,” kata joee1987.

“Aallahuakbar. Pernah kena sengat lipan zaman sekolah rendah dulu. Tuhn je tahu sakit kena sngat mcm mana. Semoga dipermudahkan segala urusan dan cepat sembuh,” ujar @chiknur823.

“Allahuakbar, saya pun pernah digi git lipan, memang bi sa. Semoga cepat sembuh dik,” ucap nana.

Sumber: konline

PERHATIAN: Pihak Bicarakini tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*