‘Sel3pas lbu, Ayah Pula M3nyusul P3rgi’ P3sara KTMB M3n1nggaI Dig1Iis I0ri Di Slmpang Jal4n

Join Telegram Islam Itu Sempurna Di Bawah

Telegram

‘Sel3pas lbu, Ayah Pula M3nyusul P3rgi’ P3sara KTMB M3n1nggaI Dig1Iis I0ri Di Slmpang Jal4n

BACHOK: Wrga emas yang memberhentikan motosikal di hadapan sebuah Iori, ma vt digiIis kenderaan berat itu di slmpang tiga berhampiran Sekolah Pak Badol, di sini, semalam.

Wan Razak Wan Jambul, 65, pesa ra Keretapi Tanah Melayu Berhad (KTMB), mning gaI dunia di tempat kejadian aklbat kece de raan prah di kepa Ia dalam lnsden kira-kira jam 11.30 pagi itu.

Ketua Jabatan Sia satan dan Penguatkvasaan Trafik (JSPT) Kelantan, Superintendan Shuhaimi Jusoh, berkata mngsa yang menung gang motosikal Honda EX5 terper0sok di bawah Iori 15 tan membawa mv atan batu untuk ke tapak Pr0jek Laluan Rel Pantai Timur (ECRL) di Kampung Jerus, Pasir Puteh.

“Lori berkenaan berhenti di perslmpangan dan semasa membeIok ke kiri, pemandu berusia 49 tahun terdengar bunyi ge se ran di bawah Iorinya. Dia turun dari kenderaan dan mendapati ada seorang lelaki dalam keadaan berIu muran dr4h bersama motosikal di ba wah Iori.

“Sebelum itu, mgsa dipercayai datang dari arah beIakang Iori dan berhnti di hadapan kenderaan berat itu di perslmpangan berkenaan. Disebabkan kedudukan yang tinggi, pandangan pemandu lori terba tas dan mngsa pula di kedudukan ‘tltik bv ta’ bagi kenderaan berat,” katanya kepada me dia, di sini hari ini.

Beliau berkata, myat mgsa dibawa ke Hspital Universiti Sains Malaysia (HUSM) untuk tindakan lanjut dan k3 s dis1a sat mengikut Sksyen 41 (1) Akta Pengangkutan Jalan 1987.

Salam tkziah buat keluarga Allahryam Wan Razak. Moga tabah atas ujian ini. Al fatihah.

Sumber: bh

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*